joi, 16 august 2012

Discutie in pauza dintre evenimente

-Hei, ce faci ? Cum esti?
-Bine ...nimic nou ,totul la fel...
-Nu te cred, nu se poate, totul se transforma de la secunda la secunda, de la zi la zi si tu imi spui ca "nimic nou"?
-Crezi ca e ceva iesit din comun? E doar o concluzie simpla, de aparenta..dar daca tot ma intrebi ce fac, o sa-ti spun exact ce fac:
-Au fost momente cand ma trezeam dimineata, ma uitam pe geam afara la natura din spatele blocului apoi spre cerul albastru scaldat de razele soarelui, mi se umplea inima de extaz si-mi spuneam "wow, ce fain, azi ma voi  plimba, ba nu....voi citi ceva  si apoi ma voi plimba mai pe seara".
Au fost momente cand stateam in livada cu cirese la umbra copacilor si citeam, apoi ma intindeam in iarba si priveam norii (nu i-am mai vazut niciodata asa ca atunci).
Au fost momente cand ma plimbam prin padurile racoroase, pe campurile frumos colorate, cand urcam muntii, cand priveam marea...
Mi-e asa de dor de ele cateodata...
Acum nu fac altceva decat sa muncesc, sa privesc cum unii oameni din jurul meu cum se amagesc singuri, in relatii, in afaceri, imagineaza-ti clasicele filme cu camera pozitionata in acelasi loc si totul se misca la viteza.
Da e adevarat, totul se transforma si timpul trece.
In fine........ ma bucur ca am avut aceasta mica discutie cu tine, chiar daca tu acum lipsesti ..............asa cum mereu o faci.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu